CASE l CONNECTIONS

Yep, we doen aan copywriting en digitale marketing, maar soms zijn we ook simpelweg een verlengstuk van de marketingafdeling: bij Connections bijvoorbeeld. De 100% Belgische reisorganisatie rekent op niet enkel op onze scherpe pen, noem onze samenwerking gerust een succesvol partnership. 

Structureel meedenken 

Alle commerciële mailings die bij Connections vertrekken, heel wat teksten op de site of die slogans op de affiches die je soms in het straatbeeld ziet opduiken. Yep, onder meer ons werk. We denken mee, zitten mee aan de knoppen en springen in waar nodig. Van concept, over copy tot uitwerking: bij Connections rekenen ze op ons. Van slagzin tot tekst voor in de nieuwe brochure voor New York. Wij denken mee, komen met ideeën en realiseren het. Dit nu al 4 jaar aan een stuk. 

Interviews en meer 

Teksten is één ding, maar ook de interviews op de World Days van Connections leiden we in goede banen. En is er even niemand intern beschikbaar voor de sociale media, dan nemen we die met plezier over. Is er verwevenheid? Wees maar zeker, we zijn er eigenlijk collega’s, maar erg vinden we dat niet. Nu nog tijd maken om ook effectief eens mee op trip te kunnen naar het verre buitenland: de vraag is er. Ondertussen blijven we alvast copy spuien en zorgen voor de unieke tone of voice, kenmerkend voor deze reisorganisatie met pit. Al meer dan 30 jaar een referentie in de sector!